2016. május 12., csütörtök

Miben hiszel?

Hiszek még a győzelemben, de nem futok versenyt senkivel
Ha neked méteres az előnyöd, én beérem pár centivel
Rossz szó engem meg nem visel, hiszek még a csodákban
Hiszek az elmúló magányban, egy örökké való világban

Már ezerszer hibáztam, hisz' ez vakvágányra futott vagon!
A csillagokat majd elérem, és az egyiket neked adom,
hogy legyen egy kis fényesség is, azon a kitépett utolsó lapon...
Amit vérrel írtam tele. De a befejezést neked hagyom...

A körömet még megfutom, de ebből sem lesz új rekord
A célszalag majd áthasít, a vérem pedig szomjat olt
A nyelvem is félrehord, de még mindig hiszek magamban
A lábam előtt szilánkok, szétszabdalják a talpam

A tükörképem törte szét, látta hogy ajkam ér a szádhoz
A büntetésem tölteném, de nekem közöm sincs a vádhoz!
A vesztes engem elátkoz! Lesz kereszt, mit a vállam cipel
Téged vállára vesz a tömeg, engem csak az ördög visz el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése