2015. augusztus 4., kedd

Magyar vagyok!

Valószínűleg ezt a bejegyzést sokan nem fogják érteni, vagy átérezni, mivel kicsit ellébecolunk egy másik világba. Tudjátok, azt mondják Magyarnak lenni ebben a világban nem nagydolog. Pedig szerintem, ez mindennél többet jelent. Ide köt a múlt, a jelen és remélhetőleg a jövő is. Tartozunk valahová. Futballszurkolóként is: Magyarok vagyunk.




Az utóbbi napokban egyre inkább hírverést csaptak a Magyarország-Románia válogatott mérkőzés köré. Nem csak azért mert 86' után végre van reális esélye a válogatottnak kijutni valamilyen nagy eseményre, hanem mert igenis a Románok elleni mérkőzés hatalmas presztizs a múltunk miatt. Ugye a történelem itt nagy szerepet játszik minden esetben, ha a Szlovákokkal játszunk, vagy a Románokkal. Mert itt vissza lehet vágni egy kicsit és össze lehet tartani. Mert Magyarok vagyunk. Egy a hazánk és egy az istenünk. Apropó Magyar... Mutatnék egy videót, amitől nekem a hideg futkosott a hátamon és konkrétan kis híján elbőgtem magam. A videó a hétvégi DAC Dunaszerdahely - Slovan Bratislava mérkőzésen készült(megjegyzés: A DAC csapata Magyar, a szurkolói Magyarok és a játékosai is egytől egyig Magyarnak vallják magukat), ahogy a DAC szurkolótábora énekel. Elképesztő... Itt azért megjegyezném, hogy ezeken a területeken ha Magyarnak vallod magad, elég sok atrocitás ér/érhet, mert bizony kívülálló és főleg ellenség vagy...


A Románia elleni meccs is erről szól. Magyarok vagyunk és Székely zászlót lengetve vonulunk a Románok ellen "csatába". Mert bármilyen furcsán is hangzik, ez bizony háború. Itt a szó és a hangunk a fegyver a csapatunk mellett. Mi magyarok pedig Romániában lejátszott mérkőzésen már bizonyítottuk: Földbe lehet döngölni minket, meg lehet alázni és lehet azt mondani, hogy mi magyarok nem tartunk össze... De ez nem igaz. Mert ha futballról van szó, akkor nincsen Székely, Vajdasági vagy Felvidéki Magyar... Itt csak Magyar van, mindegy hogy honnan jött.


Egy szó mint száz, Szeptember 4. a Magyarok egyik legjobban várt napja az évben és ez nem légből kapott dolog. 20000 férőhely volt a stadionban és csak on-line a lehetséges jegyekre tizenötszörös "túljelentkezés" volt. Az akárhogy is számolom 300000 ember és abban nincsenek benne azok, akiknek nincs szurkolói kártyájuk, vagy akik az ultrákkal együtt nem mennek be, hanem a stadion mellől kivetítőn nézik a mérkőzést(szerintem többen lesznek, mint bent a stadionban).
Igen, nagy nap lesz szeptember 4... Nagy csata. Háború.
Nekem is. Mert futball szurkoló vagyok. Mert Magyar vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése