2015. június 14., vasárnap

Wiloo - Dat Sztori

Ma ismét egy blogot hoztam nektek, végre egy "nemtörténetes" blogról.

A blog amit szeretnék megmutatni, az pedig nem már mint a Dat Sztori, Wiloo tollából.



Végre találtam egy olyan blogot, ami kedvemre való és meg kell mondjam nagyon örülök, hogy nem történetes oldalról van szó. Személy szerint úgy gondolom, hogy az ehhez hasonló "Én blogoknak" van valami különleges hangulata. Az ember pedig a természetéből adódóan kíváncsi és szeret más életéről/érzéseiről/gondolatairól olvasni, amit ezen az oldalon teljes mértékben kielégítenek. A bejegyzések frappánsak, jól összerakottak és elképesztően választékosan vannak megírva, aminek köszönhetően az olvasó kicsit egyrészt bele tudja élni magát, másrészt végre élvezhető dolgokat olvashat és nem a 10 mondatos "ma futni voltam, Sanyi mégsem vitt el vacsorázni, amúgy minden rendben" bejegyzések, amitől sajnos néhány hasonló kategóriájú oldal bizony hemzseg. Kiemelném rögtön bemutatkozó lapot, ahol az író egy humoros, viszont annál jobban összerakott kis önismereti előadást tart magáról (én ez miatt álltam neki végigolvasni minden bejegyzést). Azt hiszem, hogy ez tényleg az a fajta blog, ami kicsit betekintést ad mások világába és abszolút kielégíti az olvasók minden igényét. De tényleg.Abszolút.

A maga műfajában ez a blog tökéletes. Ha akarnék sem tudnék belekötni semmibe. Érdekes, szórakoztató, jól megfogalmazott és felépített. Érdemes időt tölteni az olvasásával....

2 megjegyzés: