2015. június 12., péntek

Ha a bosszú megfektet

A nap nyársaló sugarai már-már megolvasztották azt a fekete napernyőt, ami a Garden Café teraszán álló kis asztalt árnyékolta, aminél ülve Johnny egyhangúan kevergette a kávéját már vagy 20 perce, amikor egy fekete inges férfi lépett mögé és kuncogva pöckölte meg a fülét.
- Szevasz pajti! Mi van veled? Jól nézel ki... Hánytál?






A nap nyársaló sugarai már-már megolvasztották azt a fekete napernyőt, ami a Garden Café teraszán álló kis asztalt árnyékolta, aminél ülve Johnny egyhangúan kevergette a kávéját már vagy 20 perce, amikor egy fekete inges férfi lépett mögé és kuncogva pöckölte meg a fülét.
- Szevasz pajti! Mi van veled? Jól nézel ki... Hánytál?
Johnny majdnem leborult a székről ijedtében, majd kissé morcosan így szólt:
- Mike, te barom. A szívabajt hozod rám. Komolyan mondom, már most bánom, hogy hazajöttél. Nem tudtál volna kicsit tovább maradni?
- Hülyegyerek. Így is 3 hétig távol voltam. Örülj neki, hogy itt vagyok és foglalkozom veled.
- Nagyon örülök, nem látszik?
- Hát nem igazán. Még mindig nagyon magad alatt vagy? Vagy sikerült kellőképpen kitombolni magad a szakítás után?
- A körülményekhez képest jól vagyok. Bár meg kell mondjam, az első két hétből nem sok minden van meg.
- Hehh. Önjelölt Don Juan. Hallottam ám rólad szépeket. Mennyi gárét kaptál el? 10? 15?
- Egyrészt mondtam, hogy nem nagyon emlékszem. Másrészt meg miért jön mindenki ezzel?
- Talán mert ismerünk? Nálad ez a levezetés. De tényleg nincs gáz? Az arcodról nem az látszik, hogy kicsattansz az örömtől.
- Jó, beismerem nem vagyok fényesen, de ez inkább az elmúlt hetek elfogyasztott alkoholmennyiségének tudható be. Tényleg rendben vagyok... Illetve... Nem tudom...
- Na mesélj. Vannak ám informátoraim. Amióta szétmentetek Sarah-val azóta figyeltetlek. - Mike arcára kaján vigyor ült, majd folytatta - Azt is hallottam, hogy mostanában Kate-el lógsz. Mi a fene? Ellenségből barát? Gyanús vagy te nekem...
- Én is gyanús vagyok magamnak és ez miatt nincsen rendben a dolog.
- De, hogyan lettetek jóban? Miért?
- Nézd. Egyszerűen... Miután Sarah szakított velem, elindultam B4-be és összefutottam Kate-el, aztán egy-két sör után nekiálltunk dumálni. Azt kell mondjam, átérzem a helyzetét és ő is az enyémet. Valahogy ez miatt meglett a közös hang és jól elvoltunk.
- Na már látom mi lesz a vége... De ő nem...
- Igen, ő is. - szakította félbe a barátját Johnny - Mármint nem olyan mint Sarah, hogy "két kapura játszik". Vicces mert volt rá példa, hogy előkerült a téma bent séta közben a belvárosban, és a legforgalmasabb téren ordította el magát, hogy "én a lányokat szeretem, és?".
- Na a lényeget mondd, nem kell a körítés. Volt valami köztetek, vagy nem volt?
- Hát...







---------------5 nappal korábban -----------------







- Elég volt ennyi pia mára, tényleg.
- Kate, Kate. Mi van veled? Még a végén jó kislány lesz belőled? Este 9-re ne kísérjelek haza? - Mondta Johnny harsány nevetés közepette.
- Hehe. Nagyon vicces vagy mondhatom.
- Amúgy nem érzed furcsának ezt az egész szitut?
- Öhm. Mire gondolsz?
- Hát baszki. Utáltuk egymást amíg együtt voltál Sarahval, hiszen én a te párodra hajtottam. Aztán miután szakított veled, összejött velem. Aztán most hogy engem kidobott Caesar miatt, itt vagyunk és filmezünk az ágyamban fekve, bort szürcsölve. Azért ebben van némi irónia.
- Hát jó, ebben van igazság. Igazából ha más körülmények között ismerlek meg, akkor igazából szerintem tök jóban lettünk volna. Kb. úgy mint most.
- Én csíptelek így is. Mondjuk néha azt kívántam, hogy nyelne el a föld, de azon kívül...
- Gyökér.
- De tényleg. Most mondhatnám hogy egy ágyban az ellenséggel. És még csak nem is hazudnék.
- Hallod. Mi lenne, ha befognád a szádat? Én nézni akarom ám a filmet.
- Én úgyis tudom mi lesz a vége. A csaj faszija...
- Fogd már be! Ha nem fogod be, betömöm a pofádat!
- Meg lehet próbál...
Kate nem hagyta, hogy Johnny folytassa a mondanivalóját. Hirtelen odahajolt és a fiú ajkába harapott.
- Hé! Mit csin...
Johnny nem tudta folytatni. Urrá lett rajta az érzés. Megcsókolta a lányt. Nem volt visszaút. Ott volt előtte Sarah volt párja, akivel előtte 5 évig együtt volt és a lehetőség arra, hogy visszavágjon. Johnny tisztában volt azzal, hogy ha tesz valamit Kate-el, az Sarahnak ezerszer jobban fájni fog, mint az amit a lány vele tett, de a benne élő düh erősebb volt ennél.
- "Megérdemli. Caesarral, az állítólagos haverommal 2 nappal azután, hogy szakított velem már kézenfogva andalog és smárolgat. Hát nincs az az isten, hogy csak nekem fog fájni. Szemet szemért!" - futott végig Johnny agyán, de közben már rég az ágynak döntötte Kate-et és finoman harapdálta és csókolta a nyakát, majd elkezdte kigombolni a lány ingjét, aki közben szabályosan letépte róla a pólót, majd a nadrágja övének támadt. Eközben a fiú bal kezét finoman a lány bugyijába terelte, jobb kezével pedig kikapcsota a melltartóját és gúnyos mosollyal a Kate-re kacsintott. A levegő izzott körülöttük és ha akarták sem tudtak volna megállni. Johnny már a lány lábai között feküdt, és a lány belső combját csókolta, majd vette az irányt a szeméremdomb felé. Csak pár perc telt el és Kate már kéjesen nyögdécselve szólt oda.
- Lassíts, mert ha elmegyek, akkor kurvára vége és bealszom!
- Öcsém. Nem bírod a kiképzést? Látszik, hogy csak nőkkel dugsz. - nevetett fel Johnny - Akkor ez felhívás volt egy keringőre !?
A fiú ebben a pillanatban lassan hatolt be hímtagjával, miközben a lány arcát figyelte, de arra gondolt, vajon mi járhat a fejében? Összefekszik egy férfival? Ráadásul pont vele? Valójában Johnny csak megpróbált átgondoltnak maradni, de közben nem érdekelte az, hogy mit gondol, átváltott ösztönlény üzemmódba és nem tudott volna leállni akkor sem ha akar. Nem is akart, hiszen nagyon lassan, de biztosan úton volt a "végső lökés" felé, majd a világ megszűnt körülötte...

- Na? milyen volt?
- Azon kívül, hogy az elején úgy éreztem szétszakadok? Nem is volt annyira rossz... - Nevetett fel Kate, miközben az ingét kereste az ágy mellett, zuhanyzás után. De figyelj. Megkérhetlek valamire?
- Kérj.
- Erről egy szót se senkinek, Ilyen többet nem fog történni és egyáltalán. Meg sem történt.
- Pedig gondoltam rá, hogy felhívom a haveromat az újságnál. Tuti sztori lenne.
- Állj le, köcsög! Komolyan mondtam.
- Oké. Számon lakat.







--------------------Vissza a jelenbe----------------




- Lefeküdtem vele.
- És jó volt? Na mondjad már! Részleteket!
- Nézd, te vagy az első aki tud róla és remélem te is maradsz az egyetlen. Megígértem, hogy befogom a pofámat. Ennyi legyen elég. Sőt ez már sok is volt.
- Ó baszd meg... A tököm tele van az adott szavaddal.
- Legalább én megtartom amit ígérek. Nagyjából. - Mosolyodott el Johnny
- És van valami köztetek komolyabb is? Vagy ez ilyen egyszerű bosszúhadjárat volt?
- Ennyi. Nincs és nem is lesz több. Meg tegnap óta nem is tudom elérni. A telefont nem veszi fel, az e-mailre nem válaszol, sőt facebookról is eltűnt. Amúgy meg, bassza meg, lelkiismeret furdalásom van.
- Sarah miatt?
- Nem. Öreganyád miatt. Szerinted mégis ki miatt? Oké persze, azt godnolom megérdemelte, de mégis.
- Nézd, ha ezt velem csinálod meg, valószínűleg megöllek. De így azt mondom 1-1 az állás... Várj! Ez így hülyén jön ki! Nem vagyok buz... - Mike szava elakadt, és meredten nézett az utca túloldalára, aminek Johnny háttal ült.
- Mivan? Mit nézel? Ufót láttál?
- Szerintem nézz hátra...
Johnny megfordult és meglátta Sarah-t. Derékig érő szőke haját a szél borzolta, zöld szeme pedig úgy verte vissza a fényt, hogy az szinte megvilágította az utcát előtte. Mellette pedig ott sétált egy fekete hajú lány a kezét fogva. Kate volt az. Johnny meredten nézte őket, Kate pedig meg is látta ezt és egy gúnyos mosoly kíséretében kacsintott a megrökönyödött fiú felé.
- Hé haver! Itt vagy? - Mike lökdöste Johnny fejét aki már vagy 10 perce a kávéját bambulta. - Föld hívja Joe-Joe-t! J.J. jelentkezz!
- Itt vagyok. Csak... Ez nekem sok. Kérj ki egy tequilát, kurva gyorsan!
- Hát, nyugodtságot vegyél magadba. Megfektetted mind a kettőt, Legenda vagy érted? Kurvára nem éri meg túráztatnod magadat ezen.
- Nem az, csak tudod. Elvakított a gyűlölet, a düh és a bosszúvágy és közben nem vettem észre...
- Mit?
- Hogy megvezetnek! Érted? Kibaszottul felhasznált!
- Katere gondolsz?
- Igen. Nem hiszem el. Áhh...
- Hé, nyugi! Ugye nem akarsz semmi hülyeséget csinálni?
- Nem. Igazából meg kell mondjam... Minden elismerést megérdemel ez a csaj. Visszaszerezte Sarah-t olyan módon, hogy még saját magán is átgázolt. Undorító módon, de mégis meg tudta csinálni... ÉS az az igazság, hogy tulajdonképpen a saját fegyveremmel győzött le. Manipulált, megvezetett, játszott és elérte amit akar... Barátom, akkor most eljutottam oda, hogy változtatnom kell. Én nem akarok ilyen lenni Soha többet érted? Inkább megdöglök egyedül, minthogy ilyet még egyszer...



2 megjegyzés: