2015. november 5., csütörtök

A 100.


Elérkezett hát ez is... Ismét jubilál a blog, mivel ez amit most láttok és olvastok a 100. bejegyzés!!!


Következzen hát egy kis mese Dominique Know módra...






Meg kell mondjam nem gondoltam, hogy eddig fogom húzni a bloggal. Fél év alatt 100 bejegyzést firkáltam le nektek és próbáltam meg átadni az általam okosságnak vélt dolgokat.
Őszintén szólva, fogalmam sincs, hogy segítettem-e az írásaimmal bárkinek is, de reménykedem benne. Úgy érzem, hogy nem átlagos szemmel tekintek a világra és természetesnek érzem azt, hogy ezt megosztom veletek olvasókkal.
Szeretnék bocsánatot kérni azoktól akiket esetleg megbántottam, nem volt szándékos (legtöbbször). Ezt azért kell leírnom, mert több fórumon és helyen is hangoztattam, hogy minden egyes bejegyzésnek van valós alapja és oka is. Mert a blogom nem egy kitalált világot mutat be, hanem az én világomat és főleg azt ami a világomat körülveszi...
Bevallom jól esett e rengeteg pozitív hangulatú és kicsengésű kritika, amit a "kritikás-dizájner" blogoktól kaptam. És persze jól esik minden egyes alkalom, amikor az olvasók itt hagyják a lábnyomukat egy hozzászólás, vagy chates megjegyzés formájában.
Mivel elindítottam a Zombi Naplója projektet, valószínű hogy mostanában erre a blogra jóval ritkábban jönnek majd bejegyzések, de igyekszem nem elfelejteni titeket.

Remélem továbbra is velem tartotok és olvassátok a naplómat.
Hiszen a senki naplója mindenkinek íródik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése