2015. augusztus 1., szombat

Függőség

A probléma fő oka a túlzott dopamin termelés... Na igen... Függőség. Mindegy hogy min függ az ember, az biztos, hogy lejönni a cuccról nem egy leányálom. Elképesztő akaraterő kell hozzá, ami valljuk be, nem mindenkinek van... Nekem se nagyon...







Hogy mennyire is nehéz letenni azt a dolgot, ami tulajdonképpen  az életed része? A válasz egy szó: mocskosul. És mindegy hogy mi a függőség tárgya, az az életed részévé vált, kiűzni onnan pedig nem egyszerű, mivel pszichikailag és testileg is kötődsz hozzá. Általában ezek a dolgok ugye pótcselekvések, nem véletlen hogy a cigarettások pl. rágóznak, hiszen el kell terelni a gondolatokat. A fizikai része nehezebb, hiszen az izzadástól a remegésen át az idegbetegségig minden rájön az emberre, és ehhez hetek(de inkább hónap) kell, mire "elmúlik".
Hogy egy kicsit bemutassam, hogyan is megy ez a dolog, pár facebook bejegyzés ellopásával megtölteném ezt a bejegyzést, ábrázolva, hogy mennyire veszi el az ember eszét a leszokás, merthogy van aki ezt képes és poénok formájában ledokumentálja. Szóval lássuk a bejegyzéseket:

Na akkor úgy döntöttem, hogy ideje letenni a cigit. Mert be kell bizonyítanom, hogy nem vagyok függő...
Az első nap cigi nélkül.

Hát gyerekek, ez sima lesz. Kicsit néha hiányzik, de nem vészes...
 2. nap cigi nélkül.

Na akkor most sürgősen kössön velem valaki fogadást, hogy nem fogom bírni!!!!!!!!!
3. nap cigi nélkül.

Akkor jöttem rá hogy függő vagyok, amikor ma éjszaka azt álmodtam, hogy egy cigaretta aki emberméretűűűűű (és azon köllött gyakoróni) cigit kért tőlem a buszmegállóban, miközben a haverja a Smoke Weed Every Day-t énekelte... Day 4#

Az oké, hogy izzadás, meg remegés... De amikor azt veszed észre, hogy akaratlanul a földet nézed út közben, mert csikkeznél, hogy legalább egy slukk nikotin jusson a szervezetbe... Na az veszélyes Day 5#

A körülményekhez képest jól vagyok, csupán azt vettem észre reggel, hogy a hamutálat nyalogatom... Semmi gáz...Day 6#

Jubileum vazze... És még mindig nem vettem cigit, bár délelőtt elszívtam egy öngyújtót...  Egy hete cigi nélkül

Oké, semmi gond. Már nem jut eszembe a buszmegállóban, hogy rágyújtsak. Viszont aggasztó, hogy annyira remeg a kezem, hogy már második napja ejtem le a kávét...Day 8#

Tik-tik-tik-tik-tik-tik-tik-tik... Na ezt érzem ma... Lehet picit kattogok, de nem biztos...Day 9#

Adjatok egy cigííííííííííííííííííííít!!!!!!!!!!!!! Könyörgöööööööööööm!!!! Day 10#

Szerintem előbb-utóbb engem kényszerzubbonyban fognak elvinni. Nem azért mert a buszmegállóban cigizőkhöz odabújok és próbálom beszippantani a füstöt amit kifújnak, csak mert de.... — Day 11#

Kezdek lejönni a cuccról. Az izzadás megszűnt, a remegés is, és egyre kevésbé kívánom a cuccot. Haladunk! Day 12#

Hát, tegnap este elmentem kicsit szórakozni... A nem gyújtunk rá projek az 5. sörig tartott... A Belga után szabadon: A leszokás vége  Day 13# 

Azt hiszem, ez alapján tisztán látszik főhősünk vergődése és küzdelme saját magával - bár poénok mögé bújtatva - és az, hogy mekkora hiba addig elmenni szórakozni, amíg az ember abszolút nem jön le a cuccról. Mert ugye a sör cigi kombó az kötelező jellegű.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése