2016. július 4., hétfő

Lényeges-e a lényeg, avagy mit mond a k*rva

Gondolom a bejegyzés címe rávilágít arra, hogy megint a szexualitás témakörét akarom körbejárni, de természetesen igyekeztem ismét hozok valami különlegességet a dologba. Szóval megkérdeztem egy örömlány véleményét is a szexről... A jó szexről...






Szóval ismét elérkeztünk ide és ahhoz a részhez, hogy mi is kell a lepedőakrobatika elsajátításához, és hol is van a hiba a férfi észjárásban és gondolkodásban. A szex sosem az aktusnál kezdődik. A gyorsan belevágunk aztán csitt-csatt, az csak extrém esetekben működik(extrém helyszín pl.), de amúgy elég nagy érzelmi töltöttség kell hozzá, illetve ha nem is kell, de  igencsak elősegíti az élvezetet. A férfiak életében elég sok komplexushoz tudnak vezetni a testi adottságok. Itt nem csupán a szerszám méretére gondolok, hanem az izomzat, vagy például a haj. Azt viszont hogy milyen típusú a legjobb szerető? Na erről úgy éreztem, "szakemberhez" kell fordulnom. Így jutottam el egy régi ismerősömhöz, akit most nevezzünk csak A.-nak. Szóval A. már évek óta a testével keresi a pénzt külföldön, meztelenül táncikálás mellett pedig bevállal egyéb szolgáltatásokat is. Szóval A. a következőket mesélte:
A kuncsaftok között is megvannak megvannak a típusok. Van aki így, van aki úgy, de mindenki egyfajta "kasztba" sorolható. Arra a kérdésre, hogy van-e egyáltalán orgazmusa az aktusok során, A. azt felelte, hogy persze, hiszen van aki még ilyenkor is jó abban amit csinál, meg ő amúgy is szeret dugni... A beszélgetés ez után kanyarodott rá arra a részre, hogy mi számít igazán, mi a lényeg. A-ról tudni kell, hogy férfiakat és nőket egyaránt vállal, tehát van tapasztalata bőven, de maradjunk a hetero vonalon. A. szerint minden férfiban van ehhez valamiféle érzék, amit akár tehetségnek is hívhatunk. Ezt nem lehet tanulni. Ahogy rá tud nézni, ahogy érint, ahogy beszél hozzá, ő már tudja, hogy ez egy olyan faszi lesz, hiszen a hideg futkos a hátán tőle (persze jó értelemben). Persze az más kérdés, hogy ez maximum az induláshoz és a bemelegítéshez elég, a "nagy meccs" közben már semmit sem ér. A következő ugye az adottság, ami itt jelen esetben leginkább a testre vonatkozik, azon belül pedig arra a bizonyos legnemesebb szervre. A. szerint viszont a méret nem a szexuális teljesítőképességre, hanem az ego-ra van a legnagyobb hatással. 90%-ban a nagy nemzőszervvel rendelkező faszik egoista tulkok, akik emiatt az adottságuk miatt úgy gondolják nincs szükségük tudásra, vagy körültekintésre. Van egy rakat akitől ha megkérdezik tudja-e hol a g-pontja egy nőnek, az a válasza, hogy "g-pont? Az a gerinc?" Ami végsősoron akár igaz is lehet, hiszen el tudják érni véletlenül azt amit kell, meg amúgy is jó... Viszont vannak azok akik tudnak. Ez a képesség persze lehet együtt a mérettel is, ami főnyeremény. Viszont a legtöbbször a nem túl nagy lőccsel rendelkező pasik azok akik igazán tudnak, hiszen ők kizárólag ezzel tudnak megfelelni és kompenzálni.
Amikor A-nál rákérdeztem, hogy ki volt életében a legjobb, a következő, nagyon választ kaptam:
"Tudni kell, hogy nincs olyan, hogy legjobb. Olyan van, hogy valaki jó, de mindig, mindenkinél van jobb. Nekem az eddigi legjobb, egy kínai, kicsit duci, 25-30 éves emberke volt, egy kb. 8-10 centis farokkal. Először mosolyogtam a szerszámon, de amit az az ember tudott azzal a kis játékszerrel meg a nyelvével... Sírtam a gyönyörtől, kitéptem az ágy karfáját, és úgy sikítottam, hogy az őrök majdnem ránk törték az ajtót..."
Szóval a lényeg a lényeg, ami nem lényeg azt meg felejtsétek el. A tanulságot mindenki leszűrte remélem. Mint az élet minden területén, itt is a tudás a fontos, a többi az csak adalék, hogy még nagyobb király lehess...

3 megjegyzés:

  1. Szerintem, akkor lehet csak èlvezni valakivel a szexet ha az emberlánya tudja hogy mit szeret ès ezt meg is osztja a partnerèvel. Ès ķölcsönös az adok kapok. Az màr màs tèszta ha valaki kurva ès nem az a fontos hogy èlvezze hanem akinek nyutja a "szolgàltatàst". Bàr ahogy olvasom elèggè sok kuncsaft figyelhetett oda, hogy A is èlvezze a közösūlèst. Egyèbkènt szerintem ez ritka eset... Mondjuk nekem ebben nincs tapasztalatom, màr mint nem voltam mèg kurva.

    VálaszTörlés
  2. Minél több, hasonló prostituált vallomásos írást olvasok, nekem úgy tűnik, mintha akadnának olyan férfiak, akik nem azért fizetnek, hogy lefeküdjenek az ágyra és a prosti tegye azt amit kell, tökéletesen. Hanem akad olyan, aki a fizetés mellett meg akar bizonyosodni arról, hogy tényleg jó e amit csinál, tehát fizet a prostinak hogy neki jó legyen. Felszínesen fogalmazva.
    Maga a szeretkezés meg olyan, hogy mindenkinek, férfinak és nőnek is egyaránt nagyon sokat kell tanulni. A legjobb lenne ha minél hamarabb a testi éréssel összhangba hozva, lennének a fiatalok RENDESEN felvilágosítva. Persze a tanulás ott nem áll meg. A szeretkezéshez mint gyakorlat mint elméleti szinten folyamatos a tanulás és ha jók akarunk lenni benne, boldoggá akarjuk tenni magunk és párunk, akkor igenis nem árt, ha mindenki önszántából szépen tanulna. Mert bizony, ez nem feltétlenül csak az ösztönről szól. Tudni kell, hogy a saját testünk mit szeret, hogy a másik teste mit. Alkalmazkodni, közben tanulni, új dolgokat kipróbálni mellé lelkeket ápolni (férfiaknak is kell ám az ilyen), etc. Én úgy gondolom ha nem működik vagy nem jó a szex, akkor annak számtalan oka lehet. Nem csak annyi, hogy nem áll fel és nem nedvesedik....

    VálaszTörlés
  3. Cathreen, rátapintottál a lényegre ott az elején. A. is pont ugyanezt mondta, hogy a férfiak egy jó részének ez valamiféle megerősítés, vagy önbizalomnövelő. Sokan pl. megkérdezik tőle aktus után, hogy jó volt-e és kérik h őszintén válaszoljon.
    Persze a bejegyzés azért most sarkít elég rendesen, természetesen kell az hogy ismerjük a másikat, meg tudjuk hogy mi kell neki. De abból hogy egy prosti az akivel erről beszélgettem, talán látszik, hogy ez most inkább szól az egyéjszakás dolgokról :)

    VálaszTörlés